Kevätseminaari lähestyy pikkuhiljaa. Enää kolmetoista yötä! Ohjelmaa on suunniteltu, hiottu ja valmisteltu pitkin vuotta ja siltikin paras on vielä edessä! Huh mikä projekti!

Oodi

Ohjelmassa on tänä vuonna monenmoista; yhdistyksen hallituksen jäsenet Matti Järvinen ja Timo Myllymäki vinkkaavat meille, Siri Kolu tulee luennoimaan, Juli-Anna Aerila tulee puhumaan meille lukukipinän sytyttämisestä ja paljon muuta.  Ei unohdeta myöskään sitä, että nyt on hyvä hetki tulla katsastamaan keskustakirjasto Oodi.

Itselleni tämä on ensimmäinen kerta, kun osallistun Kirjavinkkariyhdistyksen järjestämään tapahtumaan. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun olen päässyt kunnolla suunnittelemaan ja mainostamaan tällaista tapahtumaa.

Odotan tapahtumalta Siri Kolun kuulemista ja juuri tuota Juli-Anna Aerilan luentoa. Aerilahan on julkaissut tänä vuonna yhdessä Merja Kauppisen kanssa teoksen Sytytä lukukipinä, jossa he esittelevät useita erilaisia pedagogisia keinoja lukuinnostuksen herättämiseksi. Uudet ideat ovat usein tervetulleita ja välillä onkin hyvä herätellä itseään vanhoista kangistuneista tavoista ja pohtia voisiko asiat tehdä myös toisella tavalla. Mikäs sen parempi, kuin tulla noukkimaan uudet ideat Kevätseminaarimme luennoista!

Juli-Ann Aerilan ja Merja Kauppisen teos

Kaikkein eniten olen kuitenkin innoissani, että pääsen tapaamaan muita vinkkauksesta kiinnostuneita, yhdistyksen jäseniä ja kuulemaan juttuja siitä miten eri paikoissa asioita hoidetaan.  Onkin todella kiva päästä osallistumaan tällaiseen tapahtumaan, joka on juuri suunniteltu nimenomaan kirjavinkkareille ja vinkkarimielisille.

Nähdään muutaman viikon päästä Helsingissä!

ps. Muistathan, että tapahtumaan voi ilmoittautua aina 12.5. Linkki ilmoittautumiseen:http://bit.ly/2GlRAzf