Koulutuspäivät ovat jo ihan ovella ja vielä on muutama päivä aikaa ilmoittautua! Tällä kertaa päädyimme järjestämään koulutuksen Seinäjoen pääkirjasto Apilassa. Oletko vielä ehtinyt käymään siellä? Me olemme ainakin ihan rakastuneita kyseiseen paikkaan!

Meillä on taas loistava ohjelma ja kiinnostavaa sisältöä, josta varmasti kaikki saavat jotain kiinnostavaa napattua itselleen mukaan kotiin vietäväksi (tai siis töihin vietäväksi). Tässä niistä muutama poiminto:

Matti Järvinen ja Timo Myllymäki, molemmat yhdistyksemme hallituksen jäseniä, vinkaavat meille kirjallisuutta. Vielä emme tiedä mitä, mutta varmasti se on jotain mieltä kutkuttavaa.

Yhdistyksemme puheenjohtaja Marjo Manninen on kysellytkin vinkkarien vertaistukiryhmässä teiltä erilaisia tapoja osallistaa yleisöä kirjavinkkauksessa ja hän puhuukin aiheesta hieman enemmän koulutuspäivillä.

Mukana meillä on myös kirjailija Elina Pitkäkangas, joka on kirjoittanut aivan mahtavan Kuura-trilogian. Jos et ole kirjoja vielä lukenut, niin viimeistään koulutuspäivien jälkeen innostut aivan varmasti! Elinasta, hänen urastaan ja kirjoistaan voit käydä lukemassa enemmän hänen sivuiltaan: http://www.elinapitkakangas.com/

Mukana meillä on nyt myös Seinäjoen ammattikorkeakoulun kirjasto- ja tietopalvelualan opiskelijoita! He ovat järjestäneet meille paneelikeskustelun, jossa panelisteina toimii Elina Pitkäkangas, Jaana Ala-Huissi (äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja Pruukin koulussa sekä kirjailija), Sanna-Leena Knuuttila (selkokirjallisuuden asiantuntija ja kirjailija, joka kirjoittaa selkokirjoja), sekä SeAmk:n kirjasto- ja tietopalvelun opiskelija. Aiheena on lukemiseen innostaminen ja mielenkiintoista keskustelua on varmasti luvassa.

Ohjelmahan ei ole ainoa syy, jonka takia koulutuspäiville kannattaa tulla! Mukaan kannattaa tulla myös verkostoitumaan! Mikäs sen parempaa, kun päästä höpöttelemään ja jakamaan kokemuksiaan vinkkauksesta.

Tarkempi ohjelma löytyy ilmoittautumisen yhteydestä, joten nyt klikkailemaan ilmoittautumislomakketta: http://bit.ly/2kxcdk8

Nähdään Seinäjoella!